Saturday, August 7, 2010 By: Farhana

Universiti Malaysia Pahang

Assalamualaikum..

Sebulan lamanya aku tinggalkan blog ni. Sangat susah rasanya duduk kat universiti tanpa laptop. Sumenya menggunakan laptop. InsyaAllah, ada rezki lepas raya ni aku ada laptop sendiri. Itu nanti aku cerita lepas dapat laptop.

Aku mula mendaftar kat UMP pada 3 Julai 2010.. Kini da 7 Ogos 2010. Lebih sebulan aku berada di UMP.. Macam² aktiviti dilakukan. Aku tak mahu menulis, biarlah gambar mengungkap 1001 kenangan~~

3 Julai 2010 - time ni baru lepas mendaftar. pastu parents aku bawa jalan² kat kuantan, makan kat tepi sungai kuantan. best²



3-10 Julai 2010 - ni pulak banner masa orentasi.. memang chantek~~ (sori blur skit =P)



10 Julai 2010 - masa ni lak kitorang ada khidmat komuniti kat Pantai Leleh kat area Pekan. da dekat sgt dengan ump kampus pekan. kat sini lembu dan kambing berak merata. haha. lepas gotong-royong, kitorg tangkap gambar tepi pantai.. ada bahagia, pokcik, umi, zura, siti, bibi, ika, nadia n aku sendiri hana















baru sebulan ak kat UMP, mcm² aktiviti da dilakukan.. ada yg aku tak dapat letakkan dalam blog ni.. harap² dlm masa 4tahun akn datang akn menjadi memori terindah dalam hidup aku =)



wassalam~~

0 orang cakap:

Post a Comment