Wednesday, September 28, 2011 By: Farhana

Semester baru :)

wahhh.. terasa lama benar aku xmenaip dalam blog ni... sengal2 sudah jari2 ni :P

saat aku menaip bnda ni, smester da lama start sbnrnya... kali ni da masuk minggu ke 3... tp disebabkan masalah teknikal kat kk5 ni, iaitu internet tahap siput, xdpt aku nk on9 selalu...

sepanjang 3 minggu ni mcm2 da berlaku... aku jadi fasilitator program jejak gemilang utk pelajar tahun 1.. maka, ramai la junior yg aku kenal... dalam masa 3 minggu ni jugak, selalu xde air... susahnya hidup xde air... aku da merasa hidup perit xde air masa kat kmpk dulu.. harap2 kes xde air ni xbrlaku lg...

oh, 1 lg pengalaman baru aku rasa dalam masa 3 minggu ni... berdiri dalam bas dr gambang ke pekan..! selama setahun aku ulang alik gambang-pekan utk g kelas, aku xpenah berdiri dalam bas.. ni la kali pertama aku kena berdiri... management ump sgt truk skrg....

jumaat akn datang pulak, mahasiswa ump pekan akan buat perhimpunan aman kat sini... tujuan perhimpunan ni utk menuntut hak2 pelajar, terutamanya hak pelajar tahun akhir... secara peribadinya, aku sokong perhimpunan ni :)

smlm pulak, 27 september 2011, ayah kepada roomate aku meninggal dunia... Innalillah... lebih 3 bulan arwah derita sakit barah darah.... smoga arwah dtempatkan d kalangan org2 yg beriman... amin...

mengikut keadaan semasa, rasanya aku akn keseorangan selama seminggu... baru sehari, aku da bosan dan rindu rmate aku... :(

sebabkan kebosanan melampau, aku edit gambar2 ni... gambar2 ni diambil masa jamuan raya kk5 ump aritu, 24 september 2011... check it out...

 spot pilihan sejak dahulu, surau...!

xbnyak gambar aku leh upload sbb tenet 'sgt laju'.. aduhai.... cukupla utk sementara waktu...

so, akhir kata, marilah kita bersama berharap agar tenet akn makin laju XD





0 orang cakap:

Post a Comment