Thursday, May 27, 2010 By: Farhana

Bersama mereka

Assalamualaikum..

Semalam aku kluar dgn membe², pergi karaoke kat paragon. Itu pun setelah hampir 2 minggu aku melarikan diri dari orang. Membe² yang pergi karaoke semalam syana, amie, fadila(apple), lela, hana(aku), ijam, naim, muz. Karaoke memang best, sampai takde suara aku dibuatnya. Semua jenis lagu kitorang nyanyi. Dari dangdut sampai hindustan. Cuma aku tak gelek je depan dorang.. Hahaha~~

Lepas da karok, jalan² masuk the store. Macam jakun je masuk situ. Sume mainan kitorang maen. Walhal tujuan sebenar nk beli hadiah dafi n tracksuit lela. Memang menyimpang giler. Haha~~

Malam lak aku pergi carrefour dengan famili. Entah kenapa aku rasa seronok sangat dengan famili aku semalam. Asik ketawa je. Tapi paling best, ayah aku belanja sate.. Pergh, terliur sampai sekarang.

But then, ada perkara yang menyebabkan aku rasa sedih. Masa aku menghilang, membe² aku ada call and text aku. Malangnya time tu aku off phone and tak online langsung. Alih2, sume marah kat aku. Rasa nak nangis je.. Aduhai.

Kepada membe², bukan sengaja aku melarikan diri. Aku terpaksa. Result matrik, kepulangan abang aku, masalah peribadi, sumenya dalam waktu yang sama. Aku lari supaya aku tak menyusahkan korang smua..

Maaf, with hope this magical word boleh memaafkan segala kesalahanku :'(

0 orang cakap:

Post a Comment