Monday, May 9, 2011 By: Farhana

Bola & Lesen :p

Assalamualaikum...


aduhai... nmpk tu?? sadis sungguh.... baru 30 saat main, MU da sumbat gol pertama... aku baru nk duduk, mmg terduduk terus...!! speechless giler time tu... along aku msti happy, team dia menang... aku?? sabar je la.. ada org bg nasihat kat aku... bola itu bulat...!! itula nasihat yg merawat kelukaan hati aku... haha

next, aku sokong barcelona... go barca....! tendang MU laju2... hee~~


seterusnya~~ lesen P aku.... haaaa......!! 1 ronok, 2 ronok, beronok-ronok...!! baru aku sedar lesen P aku da tamat tempoh 3 mei aritu... yeayy~ no more P for me... tp malangnya, buat masa ni xdpt aku nk drive... baru ingt nk g bndar sok... xpe hana.... jnji da habis P... weee~~

ok, smoga aku dpt tdo dgn kecewaan kekalahan chelsea dan kegembiraan tamat P... esok kuar g enjoy kt bndar.. btw, go barca.. hee~ :p

0 orang cakap:

Post a Comment