Thursday, May 19, 2011 By: Farhana

Patah...!

Assalamualaikum...

erm... kali ni aku nk citer kejadian arini... tntg jiran aku... aku dgr citer dia dr mak aku, kesian plak aku rasa... mkck M patah tangan...!! sbb patah tangan, kena tendang dgn husband dia... aduhai... pkck H ni kawen dgn jiran aku sorg lagi, mkck N... mkck M duduk depan umah aku, mkck N duduk blakang umah... mmg parah kisah dorg ni...

pkck H kawen dgn mkck N ni diam2... bila mkck M dpt tau, mengamuk satu taman... duhh... naseb baek masa tu aku duduk kat matrik..

inila kehidupan.. biasa aku dgr kisah mcm ni dalam drama or filem je.. tp kali ni berlaku kt kawasan perumahan aku...bnda ni mmg jadi pengajaran pd smua... ntah bila perbalahan antara mkck M dgn mkck N akn selesai... ntahla...

hurm... ni aku baru edit... hari yg sama, pkul 11.30 mlm, sorg jiran aku meninggal dunia.. sakit barah.. innalillah... ank dia sebaya dgn aku... smoga arwah ditempatkan dikalangan org beriman... amin...

0 orang cakap:

Post a Comment