Wednesday, July 13, 2011 By: Farhana

EPL Asia Tour 2011

Assalamualaikum....

haa. aku rasa smua org sedia maklum bahwa kelab gergasi eropah nk dtg asia... ramai yg teruja tau....

so, negara asia yg terpilih adalah malaysia, china dan korea (kalau xsilap aku la)

malas aku mau ceritam kita tgk poster dorg sndri ok :)


kelab pertama yg akn dtg ke malaysia adalah The Gunners, Arsenal...


kelab kedua yg akn melawan skuad Harimau Malaya adalah The Red, Liverpool...


kelab terakhir yg akn dtg ke malaysia adalah kelab favourite aku, The Blues, Chelsea :D


so, kalau ada sape2 yg nk dtg ke bukit jalil utk menonton match live, contact2 la aku ya... kalau nk suruh aku bawak jalan2, time aku cuti boleh la :)

so, majulah sukan untuk negara... berjuanglah Harimau Malaya...!

0 orang cakap:

Post a Comment