Thursday, July 14, 2011 By: Farhana

New Look Again....!! *wink*

yeahhhhh......

inilah wajah baru blog aku... cantik x?? kalau xcantik pun, korg cakap dalam hati je la ye.... :p

dalam post ni jugak, aku nk cuba guna jump break... sebelum ni aku xleh guna, so kali ni aku try guna lak...

so, post ni bertujuan utk merapu.. kalau sape2 yg baca bnda ni mau buang masa, boleh la teruskn membaca post ini... haha :D

ok, yg rajin teruskn, yg kejar masa, p buat bnda lain cpt :p



nama pun aku nk merapu, so aku taip ikut tgn aku ni la...

so, skrg ni aku nk post tntg roses....! hahaha... jom tgk koleksi bunga ros berbeza warna...


1. ros putih

2. ros hitam

3. ros merah

4. ros kuning

5. ros violet

6. ros hijau

7. ros biru

sekian saja untuk kali ini... terima kasih kerana sudi membuang masa anda...hee~~

0 orang cakap:

Post a Comment