Friday, August 19, 2011 By: Farhana

17 ogos 2011

Assalamualaikum...

wahhhh, tarikh 17 ogos 2011 telah pun berlalu... terlalu banyak kenangan indah utk birthday aku yg ke 20 tahun ni... hee~~

first of all, aku amat bersyukur kerana birthday aku yg ke 20 jatuh pada hari Nuzul Al-Quran tahun ni... alhamdulillah... insyaAllah tarikh ni akn aku ingt utk jgka masa yg panjang... bukan selalu tarikh yg penting dalam hidup kita jatuh pada tarikh bermakna mcm Nuzul Al-Quran ni :)

Salam Nuzul Al-Quran


secondly, inilah first time aku sambut hari jadi dekat tempat kerja....! seronok sgt aku rasa... hee~~ bos aku banje kek coklat.. sedap.. walaupun aku hanya potong kek dalam stor, tp aku rasa meriah sgt... ramai2 lepak dalam stor.. bos aku pun join skali...! hee~~ thanks kuen 4 d delicious cake...! n special thanks to my fren for celebrate it in d store...! hee~~ thanks fareez, akmal boboy, dayah, abg sani, rashid, kak ain, emma, yasir, amirul dll :D
aku dan kek :)

last but not least, hadiah......!! heee~~alhamdulillah, agak banyak hadiah yg aku terima tahun ni.. terima kasih kepada mereka yg berikan hadiah pada aku ^_^... org pertama yg berikan aku hadiah adalah along aku sendiri... adiah yg paling bermakna adalah dia sudi brcakap smula dgn adk2... syukur... dan along bg aku beg kaler biru.. beg tu dibeli brsama dgn kak wawa, bakal kak ipar aku... second, aku terima hadiah dr parents iaitu jam tgn...! cantik... kaler biru.. thanks ayah, mak, along, kak wa :)

jam-parents , beg-along,kak wawa

next,aku dapat adiah masa kat tmpat keje... kawan lama aku datang...! lama sgt xjumpe dia.. skrg ni dia belajar kat jepun... walaupun dia kena balik jepun 18ogos, dia tetap dtg jumpe aku.. pastu dia bagi selendang kaler pink... thanks hayatun...! love u ^_^.. pastu bila aku balik umah, siti lak bagi adiah... dia sengaja xwish sehari suntuk.. thanks 4 the cute bird siti :D

selendang-hayatun , bird-siti

aku bersyukur kerana masih dipanjangkan umur dan diberikan peluang untuk bernafas hingga ke hari ni.. kepada yg wish, teima kasih banyak2...

semakin meningkat umur kita, semakin singkat umur kita kat dunia ni... maka, bertambahnya umur, perlulah bertambah juga amal ibadat... insyaAllah, aku akn berusaha utk brubah ke arah yg lebih positif...

thanks again smua ^_^

0 orang cakap:

Post a Comment