Thursday, April 28, 2011 By: Farhana

membe2 matrik yg dirindui...

Assalamualaikum....

ngaaa~~ aku sgt mengantuk kini, tp mata xmau lelap... suddenly, i miss my matriculation fren... usha2 balik gamba lama, terkenang memori... baru setahun xjumpe, da rindu... korg kawen jgn lupa jemput aku...

classmate sem 1
F4T24a

serius, tak banyak gambar korg yg ak simpan.. kita cuma brgambar b4 cuti sem 1...


inilah geng senget kelas aku... dari kiri hana, lina, syira, que n yg duduk zura... aku takkan lupa gelaran2 dorg sume ni... que bijak, zura otai, syira polos, lina blur dan aku, hana suci... gelaran terbaik spnjg zaman...!! ahaha.. ada yg tak cukup dalam pic ni.... sorg lagi, ayu kecik, daftar uitm... rindu ko ayu....

sumpah aku rindu korg...! alangkah baeknya jika masa dpt diputarkn smula... rindu nk lepak2 dgn korg.... makan 3 jam kat cafe.. mmg best la...!



classmate sem 2
F5T25b

mereka2 ni lak sgt berbeza dgn membe kelas sem 1... smua giler gmbr... ntah brape ratus gambar yg dtgkp spnjg 1 semester dgn dorg... tp mmg best...!!


ni smua pljr ppuan kelas aku... yg ada dlm pic ni aku, akmal, muna, nora, hani, naza, wani dan nori... yg xde lak wan, nabila dengan tini...

gambar ni aku suka sangat... seolah2 kitorg ni budak kampus.. nice...


inila satu2nya gambar aku dgn mun mun... owh mun mun, i miss u....!! dia adalah partner yg trbaek...! report fizik aku, smua dia yg buat... sng idop aku XD

setelah susah payah mencari baru aku jumpe gambar yg ada nabila... si kecil molek tu nabila... pemalu orgnya.... aku pun mcm dia :p


ini lak dak2 senget seangkatan dgn aku masa sem 2...

overall, dorg la yg bnyk ajar ak tetang giler gambar...! miss all of u..!



ni baru citer tentang classmate aku... belum lg aku upload kn si itek dan si singa, rumate2 ku.... nnti2 la ak citer ek...

mata da mengantuk, badan dah letih... jom tdo... hee~~

0 orang cakap:

Post a Comment