Monday, April 11, 2011 By: Farhana

Hikayat Merong Mahawangsa


Assalamualaikum...

aku ni dikira ketinggalan zaman lak gak kn...! org laen sume da lama tulis pasal merong ni, aku baru nk menaip... semua gara2 busy... almaklumlah, student... :p

back to the topic, aku tengok filem ni kat panggung wayang kat megamall kuantan.. kalau tak silap, 31 mac aritu... cerita ni mmg aku berani bagi 5 bintang... mula2 aku bgtau membe, 'aku tak nak tgk citer melayu'...! tp bila aku dapat tau filem ni masih ada kat wayang, aku terus setuju nk tgk citer ni...!

kalau tak silap, bajet buat filem ni 8 juta... tp pada pendapat aku, kualiti filem ni sgt bgus.. macam hollywood punya filem...! mantap...! mmg tabik kru production....!

tgh seronok tgk citer ni, ada insiden plak berlaku... pasal insiden tu, aku tak dapat hayati ending citer ni... arghhh...! sakit hati bila fikirkan kisah ni... kira2 5 minit sebelum cerita ni habis, sesuatu telah berlaku... aku rasa macam ada ulat jalan kat peha aku.. so, mula2 ak cuma tepis je la...

then aku mula sedar ada tgn merayap kat kaki aku... masa tu sound effect sgt kuat. so, kalau aku jerit pun rasanya macam tak de function.. so, aku bg signal kat akmal.. tp akmal boleh buat bodoh je..! lawak lak pk kelurusan akmal ni.. haha...

bila da habis cerita, da buka lampu, aku tgk la muka org gila seks ni... org tua yg sgt tak hensem...! mula2 aku tak nak sound dia, alasannya aku rasa kena hormat org tua.. tp sebelum aku melangkah pergi, aku tukar pikiran.. aku pusing mengadap dia, aku terus tengking org tua tu..! mmg aku da tak peduli org2 yg memandang... kluar panggung, aku menangis... mcm kanak2 skit :P

so, lepas ni kenala alert dan berhati2 dalam panggung... jaga diri dan keselamatan.. kalau boleh, biar membe lelaki duduk hujung... kpd lelaki, lindungilah sahabat wanita anda ok :)

0 orang cakap:

Post a Comment