Sunday, June 19, 2011 By: Farhana

Godam...!

Assalamualaikum...

ok, kita cakap pasal godam menggodam plak k... godam dgn goda xsama ok..! hee~~


isu ni sensasi sejak akhir2 ni... ni smua pasal government sekat bnyk website utk download... alasannya, nk elak virus... yg bg ulasan ni lak, pensyarah UMP sndiri.. aduhai...

so, kalau korg baca beberapa forum, ramai giler yg kutuk ulasan lecturer ni... ada yg ckp, 'apa guna beli antivirus mahal2'... 'kalau xmau kena virus, jgn pasang internet terus la'.. smua ni aku petik dari forum gempak.org

so, aku xmau komen bnyk la sbb aku ni bukan la pakar it... laptop aku kena serang virus skit, aku da cuak.. haha..

walauapapun, aku yakin government block beberapa website ni utk kebaikan (harapnyalah).... kpd lecturer ump yg bg ulasan tu, apa aku nk ckp, erm... xde apelaaa...

apapepun smua, pk la sndiri demi kesejahteraan laptop anda ok :p

0 orang cakap:

Post a Comment