Thursday, June 16, 2011 By: Farhana

Result.....!!

Assalamualaikum....

hurm, smlm, 15 jun 2011, keputusan exam sem 2 da kluar...!! masa yg dinantikan oleh smua pelajar ump... :)


yg kt ats ni adalah subjek yg aku amik masa sem 2... actually, subjek2 ni smua xsusah, tp aku yg malas belajar.. sbb tu aku rasa susah.. apa nk buat, aku ni pemalas orgnya :p

so, my result...... tadaaaaa.....! ok2 je laa... haha.. xyah la aku btau spesifik aku dpt bape... yg tau, tau la... yg xtau, xtau la... hee~~

majoriti membe2 aku ramai yg meningkat.. Alhamdulillah... ni smua hasil usaha mereka... :)

di kesempatan ini, aku nk ucapkan jutaan terima kasih pada mereka2 yg bnyk mmbantu aku... pd stdy group aku, thanks a lot...! sgt trharu sbb ada yg sudi call n msj smata2 nk ucap terima kasih kat aku... so, thanks pada smua jugak :)

next semester, kita smua duduk jauh2... so, stdy group next sem mungkin bnyk brubah... kita tgk keadaan mcmana ok...

lastly, congratulations to everybody :D

0 orang cakap:

Post a Comment